Rebo.hu

Andy Serkis újra eljátszaná Snoke-ot, de Kino Loy nem Snoke

2022. november 07. - Kelemen Richárd (Rixon)

serkis_interju.png

Snoke háttere azon pontok közé tartozik a zárótrilógiában, melyre ugyan kaptunk valamennyi magyarázatot, de továbbra is elég sok a kérdőjel. Az őt megformáló Andy Serkis ugyanakkor nyitott lenne ezeknek a megválaszolására.

Serkis nemrég a Jake's Takes nevű YouTube-csatornán adott interjút az Andorban betöltött szerepével kapcsolatban. Az egyik legnyilvánvalóbb kérdés – amit sajnos muszáj volt egyértelműen megválaszolni – nem más, mint hogy összeköthető-e valamilyen formában a színész sorozatban alakított karaktere, Kino Loy az Első Rend rejtélyes legfőbb vezérével.

„Nagyon aggódtam a rajongók pletykafészkei miatt, a Snoke-elméletek óhatatlanul elkezdtek özönleni, és az emberek elkezdik összerakni, hogy »Nos, Kino Loynak van köze Snoke-hoz?« Meg kell mondjam, hogy nincs! Tegyük ezt félre, hogy senki ne induljon ilyen irányba!” – nyilatkozta a színész.

Serkis hozzátette, habár benne fel sem merült, hogy a két karakter valamilyen módon kapcsolatban állna egymással, tartott attól, hogy a rajongók majd elkezdenek ilyesfajta elméleteket gyártani. Tony Gilroy víziója ugyanakkor annyira magával ragadta, hogy nem tudott nemet mondani a szerepre.

„Szerintem ez egy csodálatos alkotás, tényleg. Tony Gilroy olyan mesteri mesélő… Imádtam a Zsivány Egyest, és amikor megkeresett a szereppel, azt gondoltam, hogy »Á, biztos vagyok benne, hogy az emberek megengedik, hogy egy másik karaktert is megformáljak«. Snoke elég távoli ettől megjelenése, lénye, és annak tekintetében, amit képvisel. Ez a spektrum másik vége, ez egy emberi karakter” – mondta Serkis.

Ugyanakkor a színész a zárótrilógiában betöltött szerepével kapcsolatban is azt mondta, szívesen visszatérne Snoke karakterének bőrében.

„Szerintem még nem láttunk elég Snoke-ot, szerintem az emberek szívesen látnának még többet belőle, és szeretnék feltölteni a mögötte rejlő történetet, mert szerintem annyi termékeny terület van, amit még nem fedtünk fel.” – jegyezte meg.

Kelemen Richárd (Rixon)

A bejegyzés trackback címe:

https://rebohu.blog.hu/api/trackback/id/tr6817972308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása