Rebo.hu

Mindig Ashley Eckstein lesz Ahsoka szinkronhangja

2023. január 04. - viragirwin

ashley-eckstein-teamtano-nov-2020.jpg

Ashley Eckstein még decemberben  volt vendége a Rebel Force Radio podcastjának, ahol mesélt többek között a Jedihistóriákról, illetve arról is, hogy milyen érzés valaki mást látni Ahsoka szerepében.

December 23-án a Rebel Force Radio Ashley-vel búcsúztatta a 2022. évet. A színésznő és a Rebel Force csapata már régről ismerik egymást, ők voltak az egyik első podcast ahova rajongóktól kapott meghívást A klónok háborúja indulásakor. Mindig szívesen beszélget velük és ez most sem volt másképp, rengeteg téma került terítékre, ezekből szemléztük a legérdekesebbeket.

Elsőként rég várt találkozásáról mesélt Ahsoka élőszereplős megformálójával, Rosario Dawsonnal. A két színésznő az Ahsoka sorozat forgatásán tölthetett el együtt egy kis időt.

„Ki szeretném, sőt ki kell emelnem, hogy nem forgattam semmilyen jelenetet, nem lesz cameóm! Ha nem tenném, mindenki beindulna és máris azt találgatná, melyik epizódban lesz és mi, szóval ilyen nem lesz! Csak egy látogatás volt. Persze én is álmodozom, talán egy második évadban akár megeshetne.” – kezdte Ashley. 

Ashley és Rosario közös szelfijei bejárták az internetet és vad teóriákat kezdtek gyártani miatta a rajongók.


rosariodawson_clxdpn9jbgr.jpg

A Rosario Dawson által megosztott egyik közös képük, ami már a GalaxyConon készült.

„A kezdetektől szerettem volna vele találkozni, lényegében már 3 éve könyörögtem… És egyébként ő is, messziről is támogattuk egymást, nőként is. Eltartott egy darabig, de végül összejött! Amikor bementem épp jelenetet forgatott, így nem is vett észre azonnal, de a jelenet végén megfordult, hogy visszasétáljon a kiindulópontra, és akkor látott meg. Majd szaladni kezdett felém, én meg felé és ölelkeztünk. Szerintem tartott vagy két percig. Aztán csak néztük egymást, főleg én, mert elképesztő volt, ahogy előttem állt az élőszereplős Ahsoka. És akkor megszólalt: »Ó, Istenem, olyan vagy, mint egy Disney hercegnő!« Ez volt a legnagyobb bók amit mondhatott… Készült egy közös kép is, de nem oszthattuk meg, mert vannak rajta olyan dolgok is amiket nem láthattok.” – mesélte lelkesen a színésznő.

Arról is beszélgettek, milyen volt, mikor megtudta, hogy más fogja alakítani Ahsokát az élőszereplős változatban.

„Mikor Dave elmondta nekem, hogy Ahsoka hamarosan debütálni fog élőben is, és, hogy nem én leszek ő, nem fogok hazudni, nagyon szomorú voltam. Nagyon szerettem volna, de még csak meg se próbálhattam, később csak a kész tényeket tudtam meg. De Dave megígérte, hogy mindig én leszek Ahsoka hangja minden animációs formában.” mondta Ashley.

baby-ahsoka2.JPG

A Jedihistóriák kapcsán szóba került az is, hogy Ahsoka könnyen kötődik az állatokhoz, úgymond ez az egyik specialitása az Erővel.

„Örülök neki és szeretem az állatokat, de a valóságban a férjem a suttogó. Én inkább a gyerekekkel értek szót ilyen könnyen. Sajnos nincs is saját háziállatunk, a sok utazás miatt nem lenne fair. De igen Ahsokának van egy ilyen képessége, és jó volt látni ebben milyen szerepet játszott a családja. Nagyon tetszett az, ahogy megjelenítettük az anyukájával való kapcsolatát, hogy továbbviszi az ő odaadását, tiszteletét a természet felé. Igazából az én anyukám elsírta magát rajta, annyira magáénak érezte a jeleneteiket. Nagyon közel állunk egymáshoz és utána mikor felhívott sírt… Én a második epizódnál sírtam, ugyanis csak szövegként láttam addig az epizódot, nem tudtam, hogy időugrások vannak a jeleneteim között. Mikor láttam lehangoló volt.” emlékezett vissza Eckstein.

Dave Filoni úgy tűnik szereti homályban tartani a színészeket (vagy esetleg van amikor még ő sem tudja, hova fut ki valami). Erre Eckstein több példát is felhozott, például a Skywalker korát vagy a Lázadókat.

„15 éve dolgozom Dave-el, és szerintem élvezi is, hogy játszik az érzelmeimmel. Például a Lázadók végén Sabine elindult valahova Ahsokával, na arról fogalmam sem volt (mivel ugye nem volt szövege). Volt egy tesztvetítés, de influenza miatt sajnos nem tudtam ott lenni, az ágyból sem tudtam felkelni, majd az epizód kijött és konkrétan az egész világ előbb tudta meg, hogy benne vagyok, mint én. És egy szót sem szólt addig.”  mondta Ashley.

A Jedihistóriák utolsó epizódjában egyértelműen az fogta meg Ashley-t a legjobban, hogy Ahsoka ott volt Padmé temetésén.

„Ez szintén nagyon lehangoló volt, de valahogy mégis jó értelemben. Az, hogy végül is ott lehetett az felemelő. Örültem volna, ha többet látjuk őket A klónok háborújában, sajnos az már nem valósult meg. Érdekes kapcsolatuk van, hiszen ő nem tudja, hogy a mestere felesége, csupán sejti. A (rész) végén pedig az egész olyan, mintha kaptam volna egy kis kóstolót, de a főétel lemaradt volna. Hová indult és mi történt vele, míg eljutunk a Lázadókig? Írtam is azonnal Dave-nek, hogy több kérdésem van, mint volt. Az az időszak elég homályos, az Ahsoka sorozatban sem tudom, látjuk-e, csak annyit tudok róla amennyit a látogatáskor láttam, de remélem ott vagy egy jövőbeli projektben helyet kap majd. Olyan sok olyan pillanat van, amit nem láthattunk, és olyan sok kérdésünk van, és azt hiszem, ez a formátum egy remek módja annak, hogy feltárjuk ezeket a kérdéseket, és megválaszoljuk őket. Szóval csupán hattal kezdtünk, de egy álom lenne, ha többet tudnánk készíteni.”– fejezte végül be.

A teljes podcast itt hallgatható meg! 

A bejegyzés trackback címe:

https://rebohu.blog.hu/api/trackback/id/tr2018016678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása